Συχνές Ερωτήσεις

 

Τι είναι η συνδρομή;

Η συνδρομή σας δίνει το δικαίωμα να χρησιμοποιείτε το σύστημα κατά την διάρκεια της ισχύος της για απεριόριστες βόλτες με μέγιστη διάρκεια τις 7 ώρες. 

 

Πώς θα το χρησιμοποιήσω;

Για τις προϋποθέσεις, [Βλ. Όροι Χρήσης].

 

Για οδηγίες χρήσης δείτε τη [σχετική σελίδα].

 

Αν δεν υπάρχει διαθέσιμο ποδήλατο στον Σταθμό;

Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα αργήσει κάποιο ποδήλατο να επιστραφεί.  Ωστόσο, εάν αργήσει, αρκεί μία τηλεφωνική επικοινωνία στον [ειδικό αριθμό] και θα ενημερωθείτε για το πότε θα υπάρχει διαθέσιμο ποδήλατο.

 

Πού μπορώ να δω αν υπάρχουν διαθέσιμα ποδήλατα και θέσεις;

Στον [Χάρτη

 

Ποιες πιστωτικές κάρτες γίνονται δεκτές;

Visa, MasterCard, American Express.

 

Πώς μπορώ να ενημερωθώ για το χρηματικό υπόλοιπό μου;

Επισκεφτείτε τη σελίδα ο [Λογαριασμός] μου. 

 

Πότε δεσμεύεται η εγγύηση;

Η εγγύηση δεσμεύεται ή σε περίπτωση κλοπής ή σημαντικής φθοράς του ποδηλάτου. 

 

Τι πρέπει να κάνω αν ένα ποδήλατο παρουσιάζει βλάβη;

Επιστρέφετε το ποδήλατο στον Σταθμό και παραλάβετε κάποιο άλλο

 

Πόση ώρα μετά την επιστροφή ενός ποδηλάτου, μπορώ να ξεκλειδώσω άλλο; 

Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός. Μπορείτε να ξεκλειδώσετε αμέσως ένα άλλο ποδήλατο.

 

Μπορώ να νοικιάσω ένα ποδήλατο για αρκετές μέρες; 

Το Σύστημα Κοινόχρηστων Ποδηλάτων σχεδιάστηκε για βραχυχρόνιες ενοικιάσεις οπότε δεν είναι δυνατή η ενοικίαση για πολλές μέρες [Βλ. Χρεώσεις]

 

Μπορώ να δανείσω το λογαριασμό μου σε άλλον; 

Βάσει του [Συμβολαίου Χρήσης], απαγορεύεται να δανείσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας σε τρίτο πρόσωπο.  Σε κάθε περίπτωση, παραμένετε υπεύθυνος για ενοικιάσεις που γίνονται με τους προσωπικούς σας κωδικούς.

 

Μπορώ να νοικιάσω περισσότερα από ένα ποδήλατο με ένα λογαριασμό;

Ο χρήστης δεν μπορεί να νοικιάσει περισσότερα ποδήλατα με ένα μόνο λογαριασμό. Ο εκάστοτε χρήστης πρέπει να δημιουργήσει δικό του λογαριασμό ώστε να χρησιμοποιήσει τα ποδήλατα